Intrebari frecvente

1. Ce garantie am ca experienta cumparata va fi realizata?

Experimenteaza.ro a fost creat în 2017. De atunci, am îndeplinit peste 20.000 de vise ale clientilor nostri. Avem peste 600 de parteneri care ne ajuta sa va indeplinim dorintele. Puteti verifica feedback-uri ale clientilor nostri pe Facebook .

2. Care sunt avantajele achizitiei unei experiente, comparativ cu a cumpara un cadou material?

În primul rând, puteți fi sigur că veți fi pe placul cuiva . Și oti ne dorim acest lucru, nu-i asa :-)?

Un studiu extensiv, realizat de un cunoscut profesor de la Universitatea Cornell a ajuns la o concluzie uimitoare: nu cheltuiti banii pe lucruri, deoarece satisfactia oferita de acestea dureaza foarte putin timp. Unul dintre cei mai mari inamici si fericirii este adaptarea, spune profesorul Gilovich. Lucrurile pe care le cumparam ne ofera o satisfactie limitata, pana cand ne obisnuim sa le avem sau pana cand o cunostinta apare cu un lucru de o calitate sau cu functionalitati superioare.

Dacă se dovedește că ai ghinionul și cadoul tău nu este foarte inspirat, ai ocazia să-l schimbi pentru o altă experiență. Oferta noastră include peste 600 de atracții diferite, dintre care majoritatea sunt disponibile în mai multe orașe. Cu siguranță, toată lumea va găsi ceva pentru sine!

În plus, amintiți-vă că: voucherele noastre sunt valabile timp de 12 luni, lucrăm cu parteneri de încredere care oferă servicii de înaltă calitate.

3. De ce este mai bine sa cumperi experienta de la noi decat sa o organizezi pe cont propriu sau sa o achizitionezi direct de la partenerul nostru?

Câteva argumente pentru care ar trebui să cumpărați experientele de la noi:

  • Eperientele noastre sunt valabile timp de 12 luni, astfel încât destinatarul va avea timp îndelungat să beneficieze de ele;
  • Experientele pot fi schimbate timp de 3 luni, astfel incat destinatarul va putea totuși să-l schimbe într-o atracție care i se potrivește, daca a primit un cadou mai putin inspirat;
  • Lucrăm cu parteneri care ofera o calitate inalta a serviciilor, astfel încât să oferim o experienta ireprosabila clientilor nostri. Alegând un cadou de pe situl nostru, cumpărați o garanție de calitate;
  • Avem o experiență vastă - am împlinit deja peste 20.000 de vise;
  • Oferim un proces de cumpărare rapid - datorită disponibilitatii voucher-ului intr-un timp foarte scurt (in maxim 5 minute cu optiunea de voucher electronic pentru comenzile platite online cu cardul) puteți avea un cadou neconventional cu pana la un minut inainte de petrecere!

4. Cum gasesti experienta potrivita?

Cel mai simplu mod de a gasi experiența potrivita folosind meniul de categorii din partea stanga sus a paginii sau configuratorul nostru de experientaDiversitatea criteriilor garanteaza ca sugestiile noastre vor fi personalizate pe bugetul, preferintele si locatia ta. De asemenea, puteți cauta experienta parcurgand categoriile noastre sau introducand o fraza specifica in campul de cautare. Si daca nu sunteti sigur care cadou va fi cel mai adecvat, puteți cumpara intotdeauna un Gift Card cu o valoare prestabilita sau personalizata, pe care Beneficiarul va putea sa il foloseasca la achizitionarea oricarei experiente din oferta noastra.

5. De ce difera preturile in functie de locatie?

Diferenta de pret in funcție de locatie rezulta din preturile diferite ale serviciilor din orase individuale si din diferentele in detaliile serviciului (de exemplu, durata diferita, tipul diferit de vehicule pe care se efectueaza serviciul).

6. Experiența pe care o cumpar este un cadou - o pot personaliza cu un mesaj?

Desigur! Deoarece noi insine presupunem ca un cadou caruia i s-a oferit o nota personala este mai distractiv, am gandit voucherul astfel incat sa  poti adauga mesajul tau special. Iti vom solicita sa introduci continutul acestuia la pasul 3 (Metoda de livrare) al procesului de cumparare.

7. As dori sa cumpar un cadou de pe site, dar nu stiu ce sa aleg.

Daca navigarea experientelor pe categorii si utilizarea motorului nostru de cautare nu va vor ajuta in alegerea unei anumite experiente, va oferim mai multe optiuni:
  • Cumparati un Gift Card, adica un cupon pentru o anumita suma. Persoana care il va primi va avea libertate deplina si va putea folosi Gift Cardul pentru a achizitiona experienta la care viseaza cu adevarat;
  • Folositi Configuratorul de experienta care va ajuta sa alegeti exact ceea ce va doriti.

Contacteaza-ne si vom fi complicele tau in a alege experienta potrivita, pe baza descrierii si a amanuntelor pe care ni le vei furniza. Unele lucruri le stim doar noi, doar facem si noi multe dintre experientele de pe situl nostru.

8. Trebuie sa specific data la care doresc efectuarea experientei cand fac achizitia?

Beneficiarul (poti fi chair tu) va putea sa stabileasca singur data în functie de preferintele sale. Voucherul este valabil 12 luni, astfel ca va putea alege cu siguranta data corecta.

De asemenea, am dori sa va atragem atenția asupra faptului ca, in cazul cadourilor, a caror implementare depinde de vreme (de exemplu zborul cu avionul sau balonul), rezervarea nu ofera o garanție de 100% a efectuarii intr-o perioada data.

9. Trebuie sa specific numele destinatarului la efectuarea achizitiei?

Voucherul cadou are un cod pe care il folosim la identificarea serviciului achizitionat, astfel incat numele destinatarului nu este necesar.

10. Imi trebuie voucherul fizic pentru a beneficia de experienta?

Voucherul cadou are destinatia de a crea o amintire fizica a cadoului oferit. Noi vom transmite partenerului numele beneficiarului, in urma validarii voucherului, iar accesul se va face pe baza numelui in locatia partenerului.

11. Cum pot plati experientele?

Oferim mai multe metode de plata. Puteti alege dintre urmatoarele optiuni:

  • Plata online cu cardul (recomandata, primiti instant voucherul electronic cu experienta dorita);
  • Transfer bancar (emiterea voucherului electronic dureaza mai mult si se face dupa confirmarea platii).

12. Exista un pret afisat pe voucher?

Nu exista preturi afisate pe voucher, confirmarea achizitiei este trimisa doar prin e-mail la adresa pe care o furnizati in comanda.

13. Cum imi va fi livrat voucherul si cat timp il voi astepta?

Voucherele Experimenteaza se trimit in format electronic sub forma unui fisier PDF, pe adresa de email folosita la plasarea comenzii, in termen de maxim 5 minute de la finalizarea comenzii (24 ore / 7 zile pe saptamana) in masura in care alegi plata online cu cardul.

Retine ca la comenzile la care alegi plata prin transfer bancar, voucherul va fi emis dupa ce plata este confirmata si poate dura 1-2 zile lucratoare.

14. Caut un cadou de ultim moment, pot fi sigur că îmi va fi livrat la timp?

Desigur! Este foarte simplu. Pentru cei care caută un cadou în ultimul moment, am oferit opțiunea de a trimite voucherul prin e-mail. După completarea formularului de cumpărare, selectați opțiunea de livrare „Voucher electronic” și veți avea voucherul in 5 minute după finalizarea procesului de achiziție daca efectuati plata online cu cardul.

15. Am primit un voucher cadou. Cum il rezerv?

In primul rand, felicitari pentru cadoul inspirat!

Te rugam sa ne transmit codul voucherului si experienta de pe el pe email la contact@experimenteaza.ro, impreuna cu preferintele tale de data si ora (minim 2 date alternative). in maximum doua zile lucratoare, vom verifica disponibilitatea datelor cu partenerul nostru si va vom contacta pentru a va confirma daca data pe care ati furnizat-o este disponibila. Daca nu exista disponibilitate, va vom transmite alte opțiuni. 

Dupa stabilirea datei, veti primi confirmarea finala de punere in aplicare a cadoului la adresa de e-mail furnizata. De asemenea, va vom transmite reminder cu o zi inainte, pentru a fi siguri ca nu uiti programarea.

16. Pot reprograma experienta?

Da, dacă o faci in minim 24 de ore lucratoare inainte de data programarii. Daca reprogramarea este solicitata intr-un termen mai mic, in afara orelor de program sau in zilele nelucratoare, este posibil sa solicitam o penalizare. Nu uitați că puteți schimba data doar de 2 ori!

17. Ce se intampla daca programarea este anulata din cauza vremii nefavorabile sau a numarului insuficient de participanti?

Nu este nimic pierdut! Daca se va anula programarea din cauza condițiilor meteorologice, vom reveni catre tine pentru a face o noua programare. Daca termenul limita este anulat din cauza numărului insuficient de participanți, vom stabili un nou termen limita cu dvs. Valabilitatea voucherului este de 12 luni, în acest timp vei gasi cu siguranța o data convenabila pentru a beneficia de experienta.

18. Voucherul meu are o dată de expirare?

Da. Data de expirare este la 12 luni de la data achizitiei, mentionata pe voucherul cadou. Dupa expirarea datei specificate pe voucher, nu este posibila realizarea experienței. In conformitate cu termenii si conditiile noastre, este necesar sa ne contactați cu cel mult 30 de zile înainte de data de expirare sau sfarsitul sezonului de implementare a experienței respective.

19. Pot returna experienta achizitionata?

Desigur. Daca experienta achiziționata nu corespunde așteptarilor tale, vei putea sa il returnezi in termen de 30 de zile de la primiree si iti vom restitui banii. Reguli detaliate privind returnările sunt descrise în reglementările noastre. Retine ca solicitarea de returnare poate fi intiata doar de persoana care a comandat experienta.

20. Mi-am pierdut voucherul. Pot primi un duplicat?

Bineinteles. Iti vom emite un duplicat. Contacteaza-ne la adresa contact@experimenteaza.ro . Duplicatul poate fi solicitat doar de persoana care a comandat experienta.

Acasa

Contul meu

Language

Meniu

Creeaza acum un cont pentru a putea salva experienta in wishlist.

Contul meu